Сантехніка і ви: хто кого?

СантехнікаНайчастіше, залишаючи ремонт у ванній наостанок, ми недостатньо уважно ставимося і до вибору сантехніки, визначаючи тим самим неминучі проблеми при її експлуатації.

Ванна кімната . За вченням Фен-шуй ця кімната є символом чистоти, спокою, очищення і звільнення від усього, не потрібного в цьому житті. Хороший ремонт, зі смаком підібраний плитка, дорога ванна і красень чоловік, рачки намагається дістати до ключових вузлів сантехнічної “начинки” – закономірний результат поверхневого підходу до вибору сантехніки. У підсумку тим, від чого рятує нас цей символ очищення, стають гроші, час і нерви, витрачені або на самостійну заміну прокладок в крані, або на виклик сантехніка.

Є деяка закономірність, згідно з якою ванна це приміщення, ремонт в якому робиться в останню чергу. Сантехніка вибирається, як правило, побіжно в передчутті закінчення ремонтних робіт і в подальшому виникають проблеми. Тому вибираючи “судини” вашої ванної кімнати, в першу чергу, не поспішайте. По-друге, створіть чіткий план наступу на ринок сантехніки.

Ось приклад:

Етап перший: ціна. Тут все навпаки. Чим ціна вища, тим краще, якісніше і надійніше. Різні акції і розпродажі розглядаються спочатку скептично і з причіпками. Важливо розуміти, що акційна зниження ціни на 10 -15% і від початку низька ціна на розпродажі – речі різні. Ціна повинна бути вказана з усіма податками, а не так як це буває – без оплати за послуги майстра, без ПДВ і т.д.

Етап другий: розвідка. Похід по магазинах справа тривалий і часом набридливе. Хороший стратег спочатку проведе оцінку доступної інформації в штабі. У сенсі попорпатися в Інтернеті – магазинах і на сайтах звичайних магазинів, щоб визначити, що приблизно йому треба.

Етап третій: фірма і партнери. Загальновідомо, що німецькі, італійські, фінські та інші-ські фірми на те й іноземні, що випускають свою продукцію в іншій країні. А завозять їх продукцію, найчастіше вітчизняні партнери цих фірм. І тут все питання: “Чи дійсно цей партнер ще партнер чи вже ні?”. Недобросовісні підприємці не влаштувавши чимось постачальника, партнером можуть уже не бути, але зберігши вивіску магазину і престижне ім’я на ній продовжувати реалізовувати сантехніку незрозумілого виробництва та якості за ціною фірми. Розібратися в цьому допоможе документація, що підтверджує партнерські відносини.

Етап четвертий: доставка. Послуга доставки повинна бути обговорена відразу і вироблятися магазином, а не фірмою партнером. Так ви убезпечите себе від псування товару. Принцип: “Не моє – не шкода” в нашій країні ніхто не відміняв.

Читайте на cайті:


Залишити коментар

  • ламінат корковий
    Якісний ламінат – корковий

    Ремонт в передпокої
    Ремонт в передпокої

    Як вибрати ванну
    Ремонт ванної – завдання для професіоналів